Labels

Wednesday, December 18, 2013

၀န္ထမ္းခရိုနီမ်ား သို႔မဟုတ္ အခြင့္ထူးခံ ၀န္ထမ္းမ်ားႏွင့္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး (၄)


သင္တန္း အမ်ဳိးအစားအလိုက္ ပို႔ခ်သည့္ ဘာသာရပ္တူေသာ္လည္း ပို႔ခ်သည့္ အေၾကာင္းအရာႏွင့္ ခ်ဥ္းကပ္ပံု ကြဲျပားမႈရွိရပါမည္။

ယေန႔ ေတြ႕ေနရသည္မွာ အမႈထမ္း သင္တန္းမ်ားတြင္လည္း ဒီအေၾကာင္းအရာ၊ ဒီေမးခြန္း၊ ဒီပို႔ခ်ပံုျဖင့္ သင္ၾကားသလို အရာထမ္း သင္တန္းမ်ားတြင္လည္း အလားတူျဖစ္ေနမႈမွာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားကိုယ္တိုင္ ဘာသာရပ္မ်ားကို မသိမႈ၊ စိတ္မ၀င္စားမႈ၊ သုေတသနဌာနကို အသံုးမခ်တတ္မႈ၊ သုေတသနဌာနသည္လည္း သင္တန္းဖြင့္၊ သင္တန္းဆင္း ဆန္းစစ္ခ်က္ႏွင့္ သင္တန္းအလိုက္ ေလ့က်င့္ခန္း၊ ေဖာင္ၾကီးတြင္ အၾကံျပဳခ်က္တို႔ကို ႏႈိင္းယွဥ္ျပရံုမွ်ကို သုေတသနျပဳေနသည္ဟု ထင္မွတ္ေနျခင္း၊ ပညာဌာနအလိုက္၊ ဘာသာရပ္အလိုက္ ထဲထဲ၀င္၀င္ ခ်ဥ္းကပ္ သုေတသနျပဳ မတင္ျပနိုင္ျခင္း၊ ယင္းသို႔ ေဆာင္ရြက္နိုင္ရန္လည္း တန္းမီေသာ ပညာရွင္မ်ား မရွိျခင္း၊ တကၠသိုလ္တစ္ခု၏ သုေတသန လုပ္ငန္းႏွင့္ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို မသိရွိျခင္း၊ သိရွိရန္လည္း စိတ္မ၀င္စားျခင္း၊ ရာထူးစု မတူသူမ်ားကို (ပညာရွင္ရာထူးစုမွ မဟုတ္သူမ်ားကို) ကိုယ့္လူကိုယ္ၾကည့္ အုပ္စုၾကည့္မူျဖင့္ လြတ္သည့္ေနရာ ရသည့္ေနရာတြင္ ဘယ္သူေသေသ ငေတမာျပီးေရာ သေဘာျဖင့္ ကိုယ္အုပ္စုမွလူကို အဖြဲ႕အစည္းအက်ဳိး မၾကည့္ပဲ ခ်မွတ္ထားသည့္ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္း လုပ္ထံုး လုပ္နည္း ခ်ဳိးေဖာက္ကာ ရာထူးေပးခဲ့ျခင္း စသည့္ သိသိမွား၊ မသိမွားႏွင့္ တမင္မွား ဆိုေသာ အမွားမ်ားကိုပါ ျပင္ဆင္နိုင္ ၾကမွသာ အသြင္သ႑ာန္ေရာ အႏွစ္သာရပါ ျပင္ဆင္ရာ ေရာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးတင္ျပလိုက္ပါသည္။


                                                                                    ေမာင္စိမ္းသူ(ခ်ယ္ရီေျမ)

No comments:

Post a Comment